• Zaterdag 9 oktober is de Diekse familiedag 2021!

2 okt 2021 Redactie
  • Zaterdag 9 oktober 2021 vindt bij Eemdijk de Diekse familiedag plaats. Omcirkel deze dag dus groen in je agenda, want het belooft een waar spektakel te worden!

• De feestcommissie van v.v. Eemdijk heeft een zeer gevarieerd en verzorgd programma samengesteld voor de Diekse familiedag 2021. En onze hoofdmacht speelt ook nog eens de kraker tegen SV Urk.

Met een voetbalclinic voor de jeugd, springkussens, stormbanen en voetbalspellen voor jong en oud, de wereldkampioen freestyle voetbal Jesse Marlet en een optreden van het Spakenburgs Visserskoor staat de Diekse familiedag 2021 garant voor plezier en spektakel. Ook staat de voetbaltruck van Voetbalshop met onder andere de nieuwste NIKE-voetbalschoenen op ons sportpark die je geheel vrijblijvend mag uitproberen.

Om de inwendige mens van dienst te zijn, staan er op de Diekse familiedag 2021 diverse horecapunten opgesteld waar je onder andere heerlijk, warme gebakken vis kunt bestellen. Ook houdt v.v. Eemdijk een loterij met fantastische prijzen!

Kom allen naar sportpark De Vinken en geniet van de Diekse gezelligheid!

Programma Diekse familiedag:
    10:15 – 11:00 uur: Inloop voor de jeugd en inschrijving voetbalclinic
    11:00 uur: Opening Diekse familiedag 2021
    11:10 uur: Start voetbalclinic.
    Met trainingen van onder anderen A-selectiespelers Sjohn van Gulik, Freek van Belzen en Jeffrey van den Dikkenberg
    12:15: Lunch voor de jeugd die meedoet aan de voetbalclinic
    13:00 uur: Persconferentie.
    Hoofdtrainer Willem Romp en aanvoerder Jan Pieter Hartog chuiven aan. Stel jij ze een leuke, originele vraag? Dan maak je kans op een mooie prijs!
    13:30 uur: Korte pauze en tijd voor wat lekkers
    13:45 uur: Start penaltybokaal
    14:30 uur: Eerste helft Eemdijk – Urk.
    In de rust vindt op het hoofdveld de finale van de penaltybokaal plaats. Robin van den Bor neemt plaats onder de lat.
    15:30 uur: Tweede helft Eemdijk – Urk.
    Schreeuw onze jongens naar de overwinning!
    16:15 uur: Wervelende show van wereldkampioen freestyle voetbal Jesse Marlet!
    15:45 uur: Prijsuitreiking penaltybokaal door man of the match van Eemdijk – Urk
    Rond 17:00 uur: Spetterend optreden Visserskoor