• Na de eenvoudige zege op Noordscheschut gaat voor Eemdijk de reis zaterdag naar de Noordoost-polder. In Emmeloord is Flevo Boys de tegenstander van De Diekers.

Flevo Boys staat met 31 punten op de 8e plaats en is dus een echte middenmoter. Gezien het puntenverschil met de top en met de onderste plaatsen heeft Flevo Boys niet veel meer om voor te spelen. Intentie zal wel zijn om natuurlijk zo hoog mogelijk te eindigen.

De ploeg won tien keer, verloor tien keer en speelde één keer gelijk. Het is dus alles of niets bij Flevo Boys. In de heenwedstrijd bij Eemdijk, op 26 februari, leek het gelijk te worden. Vlak voor tijd was het spits Yumé Ramos, die in het verleden nog uitkwam voor Spakenburg, die de winnende goal scoorde en zo Eemdijk een kostbare nederlaag bezorgde.

Eemdijk zal dus revanche willen nemen op Flevo Boys. De Diekers willen graag nog aansluiting vinden bij de top en een gooi doen naar de 3e periode titel. Daarvoor is een goed resultaat tegen Flevo Boys noodzakelijk. Eemdijk speelde twee keer uit bij Flevo Boys en verloor met 3-0 en speelde gelijk met 0-0. Hoog tijd om zaterdag daar verandering in te brengen door een of meerdere doelpunten te scoren!

Scheidsrechter is Dhr. Roy Witlox. Op Sportpark Ervenbos is de aftrap om 15.00 uur. Tot zaterdag!

Let op: op 2e Paasdag speelt Eemdijk om 14.30 thuis tegen ONS Sneek.