• Zaterdag alweer de derde wedstrijd van de competitie. RKAV Volendam komt op bezoek.

Eemdijk is de competitie matig gestart. Na het gelijkspel tegen Swift werd vorige week zaterdag op bezoek bij DETO Twenterand met 3-2 verloren en heeft Eemdijk nog maar 1 punt.

Hoe anders bij onze gasten uit Volendam. Beide wedstrijden gewonnen en met 6 punten is Volendam één van de trotse koplopers. In de eerste wedstrijd werd er heel knap uit gewonnen bij SC Genemuiden met 3-5. Vorige week werd HZVV met 2-0 verslagen. Een uitstekende start van de competitie voor Volendam.

De historie tussen Eemdijk en Volendam bestaat uit slechts 1 wedstrijd. Die vond plaats op 30 november 2019 in Volendam en eindigde in 0-0. De return werd, doordat het seizoen werd afgebroken, niet gespeeld.

Eemdijk staat voor een zware opgave. Volendam staat altijd bekend om zijn technisch vaardige voetballers. Voor Eemdijk zaak om daar een gezonde portie inzet tegenover te stellen, de linies bij elkaar te houden en vanaf de 1e minuut er te staan. En dan daarvan uit ook zelf aan voetballen toe komen.

Scheidsrechter is Dhr. Jules Nelissen. Hij wordt geassisteerd door de heren Thomas Verboven en Jeffrey van den Broek. Op Sportpark De Vinken is de aftrap om 14.30 uur. Tot zaterdag!

Let op: Vanwege het coronavirus en de daarbij behorende maatregelen werkt v.v. Eemdijk met een registratieplicht. Wij vragen u daarom om ons formulier op de website in te vullen. Na het invullen van de gezondheidsverklaring heeft u toegang tot sportpark De Vinken. Als het invullen niet lukt dan hebben we voor diegene formulieren bij de ingang klaarliggen.

Naast de registratieplicht willen wij een dringend beroep doen op iedereen om de basisregels in acht te houden. Mocht u enigszins last hebben van diverse klachten gelieerd aan het coronavirus, blijf dan thuis. Wanneer dit niet het geval is, bent u uiteraard van harte welkom op sportpark De Vinken.