• Afgelopen dinsdagavond speelde Eemdijk voor de districtsbeker tegen SV Olympia Haarlem. Na een matige wedstrijd won Eemdijk uiteindelijk met 3-2 van de derdeklasser. Voor Eemdijk waren Justin Ruizendaal, Jesper van Dalen en Argjend Selimi trefzeker.

Zaterdag tegen DHSC zal Eemdijk beter voor de dag moeten komen. Een aantal weken terug, stonden Eemdijk en DHSC op 1 punt van elkaar. Maar doordat de Utrechters in de laatste drie wedstrijden maar één overwinning wist te behalen en verloor van AZSV en SC Genemuiden is de achterstand inmiddels opgelopen naar 7 punten. De Dos Holland Stichtse Boys Combinatie zal gebrand zijn om de competitie weer spannend te maken door Eemdijk te verslaan.

Eemdijk zal dat anders zien. Bij een overwinning zal de voorsprong op DHSC vergroot worden naar 10 punten en zal het van Genemuiden en Swift afhangen op hoeveel punten de nummer twee zal staan. De koploper zal met veel vertrouwen afreizen naar Utrecht gezien het spel wat de laatste weken op de mat gelegd wordt.

Het is de eerste keer dat DHSC en Eemdijk in competitieverband tegen elkaar uitkomen. We verwachten een intensieve en spannende wedstrijd.

Op Sportpark Wesley Sneijder is Dhr. Erik ter Brake de scheidsrechter.

Let op: de wedstrijd begint om 14.00 uur. Tot zaterdag!