• De laatste jaren neemt het aantal leden van onze mooie vereniging toe. Vooral het aantal jeugdleden neemt ieder jaar toe.
    Bij de senioren zien we het aantal leden echter ook toenemen. Hadden we afgelopen seizoen 9 seniorenteams, komend seizoen zijn dat er maar liefst 11 !  Nog nooit hadden wij zoveel seniorenteams. Een hele mooie ontwikkeling waar wij enorm trots op zijn.

Dit grote aantal teams geeft ook wel wat uitdagingen. Het is een behoorlijke puzzel om ieder team de gelegenheid te geven om te trainen en op zaterdag zal niet iedereen zijn thuiswedstrijd om 14.30 uur kunnen spelen.
    Voor de training krijgen we de mogelijkheid om op woensdagavond gebruik te maken van het rugbyveld. Wij zijn onze buren van de rugbyclub hier zeer dankbaar voor. Op zaterdag zullen er af en toe wedstrijden om 16.30 uur gespeeld moeten worden. Onze wedstrijdsecretaris, Ronald van Rijn, zal er op toezien dat het spelen van wedstrijden om 16.30 uur zoveel mogelijk eerlijk verdeeld wordt over Eemdijk 3 t/m Eemdijk 11.

Er bestaat zelfs nog een kans dat er nog een team bijkomt. De genoemde 11 teams betreffen allemaal heren-teams. Achter de schermen wordt er gewerkt aan Eemdijk Dames 1. Mochten hier ook voldoende speelsters voor beschikbaar zijn dan wordt het langzaamaan tijd dat we in de polder veld 4 gaan aanleggen. Het nieuwe seizoen kan wat ons betreft niet snel genoeg beginnen, wij hebben er zin in.