• Tweede Pinksterdag fancy fair 2.0 bij Eemdijk!

16 mei 2020 Redactie
  • Op Tweede Pinksterdag houdt Eemdijk ondanks het coronavirus toch haar fancy fair. De opzet zal iets anders zijn dan dat u van ons gewend bent, maar we verzekeren u dat het de moeite waard is!

Waar we eerder al communiceerden over de digitiale koeienflats, komen daar nu een aantal activiteiten bij. Zo organiseren we een Diekse woonkamerbingoshow en gaan we zalmzijdes verkopen! Hieronder vind je alle informatie!

• Diekse woonkamerbingoshow

Slaat de verveling van het vele thuiszitten al toe?! Dan is er speciaal voor jou de Diekse woonkamerbingoshow!

Een ultragezellige en knotsgekke bingoshow die je via een livestream kunt volgen. Gewoon, thuis vanuit je luie stoel in de woonkamer dus! En er zijn heel mooie prijzen te winnen!

Wanneer vindt dit plaats?

Op maandag 1 juni, Tweede Pinksterdag, hebben wij de Diekse woonkamerbingoshow voor jullie geregeld. De aanvangstijd is onder voorbehoud 19.00 uur! Houd onze website en social media-kanalen in de gaten voor verdere details!

Hoe werkt het?

1. Koop voor de unieke Diekse editie een ticket mét bingokaart, en als je er meer wil, kan dat natuurlijk ook! De bingokaarten zijn vooralsnog in het beheer van onze jeugdleden. Mocht de bingo niet uitverkocht raken, gaan de laatste boekjes alsnog in de vrije verkoop.
    2. Kosten per bingokaart zijn €.5,- (contant is mogelijk echter voorkeur gaat uit naar betaling middels een Tikkie)
    3. De kaarten worden persoonlijk afgeleverd (op veilige en gepaste afstand)
    4. Met één kaart speel je twee ronden mee – tussendoor is er een pauze ingelast.
    5. Via een link op YouTube word je doorgestuurd naar de livestream. Ga lekker zitten, pak een biertje en wat lekkers en krassen maar!
    6. Heb je tijdens de livestream BINGO? Dan bel je in bij de livestream. Wie als eerste belt, pakt de prijs van die ronde! Het telefoonnummer staat op de bingokaart!
    7. Na afloop van de Diekse Woonkamerbingoshow kan de prijs worden opgehaald.

*let op! bij aanschaf van een bingokaart kan worden aangegeven of het via een Tikkie afgehandeld kan worden – vul hiervoor de benodigde data in een administratieformulier (in beheer bij jeugdlid)*

Wat organiseert Eemdijk nog meer?

Digitale koeienflats

De digitale koeienflats is bijna uitverkocht! Wil je nog kans maken op de hoofdprijs van 500 euro en onze mooie club steunen? Koop dan je kavel! Neem hiervoor contact op met de organisatie van de digitale koeienflats via 06-23814454 en zij helpen je verder!

Zalmzijdes

Heb je zin in een heerlijk verse gerookte zalm en lust je dat wel op een lekker wit bolletje? Bestel dan jouw Diekse zalmzijde via 06-23814454 en steun de club! De prijs van een zalmzijde is 25 euro en daar krijg je twee zakken witte bollen (2x6 stuks) bij. Heerlijk eten op Tweede Pinksterdag!

Druk hier om contact op te nemen met Eemdijk!