• Trainingskamp Benalmádena 2023 | Dag 4 | Voetvolleytoernooi op rustdag in bewolkt Spanje

9 jan 2023 Redactie
  • Voetbalvereniging Eemdijk slaat van donderdag 5 januari tot en met maandag 10 januari zijn tenten op in Spanje. De koploper van de vierde divisie B verblijft deze dagen in Torremolinos, waar de basis wordt gelegd voor een succesvolle tweede seizoenshelft. Via de website, in combinatie met de social media van de club, is een verslag van het trainingskamp te volgen. Veel plezier!

• Traditioneel een rustdag, ook op trainingskamp. Nee, we zijn niet Roomser dan de paus, maar het is wel goed om even te rusten ook. Daarom was er na het ontbijt tijd om zelf dingen te ondernemen. De één zocht zijn bed op, de ander ging op het terras zitten en weer een ander ging studeren of op koopjesjacht. Voor ieder wat wils. Na de gezamenlijke lunch stond er wel weer een activiteit op het programma: voetvolley.

• Vier jaar geleden ging dat gruwelijk mis – we vergeten niet zoveel meneer Kos – maar dit jaar maakte onze keeperstrainer dat ruimschoots goed door alles tot in de puntjes te verzorgen. Ook sponsoren, stafleden en ander aanhang trapte een balletje op het Spaanse zand en het werd een middag vol gezelligheid, gelach en uiteindelijk ook een winnaar. Dat was het team van de hoofdtrainer dus we weten niet of er onder één hoedje is gespeeld. Maar gefeliciteerd boys!

Na terugkomst in het hotel was de avond naar eigen keuze in te vullen. Dat gaan wij nu dus ook doen. Tot de volgende!