• Sponsors

Er is geen vereniging die zonder sponsor kan. Geen club uit het betaald voetbal maar ook geen amateurclub. En voor wat hoort wat. Uw bedrijf de reclame, onze vereniging de inkomsten t.b.v. het voetbal.

Kijk onderaan deze pagina welke sponsormogelijkheden er bij voetbalvereniging Eemdijk zijn.

• Goudsponsors

• De Graaf Bakkeries
  • Van den Hoogen enginering bv
  • Green Purchase
  • Rabobank Randmeren
  • Hoolwerf heiwerken

• Heinen & Hopman Engineering BV
  • Intra BV
  • Muntz
  • Bevela
  • ESH media

• Bouwbedrijf van de Vuurst

• Zilversponsors

• Bronssponsors

• Bordsponsors

• A. en G. van Diermen VOF

• Ab Voituron

• ABC Autobanden

• Autobedrijf Blokhuis B.V.

• Bouwbedrijf van de Vuurst

• Sponsorpakketten

DIAMANTSPONSOR (€ 5.000,-)

Hiervoor verplicht de vereniging zicht tot het volgende:

• Het plaatsen van een 12 meter reclamebord langs ons hoofdveld (het ontwerp en de productie van het bord is voor rekening van de sponsor).
    • Het vermelden van de naam van uw bedrijf met logo en een link naar de eigen bedrijfssite van de sponsor op de sponsorpagina van de website van de vereniging (www.vveemdijk.nl).
    • Melding via wedstrijdomroep thuiswedstrijden 1e elftal.
    • Het verstrekken van een sponsorpas (8 personen) voor toegang tot ons sponsorhome om de thuiswedstrijden van het 1e elftal te bezoeken, inclusief warm of koud buffet.
    • Toegang tot de tribune op vertoon van sponsorpas (8 personen).
    • Mogelijkheid extra gasten uit te nodigen (in overleg).
    • Het vermelden van de naam van uw bedrijf op het sponsorbord in het sportpark en sponsorhome.
    • Het vermelden van de naam van uw bedrijf op de tv in de kantine en het sponsorhome.
    • Het bijwonen met 8 personen + aanhang van diverse door de vereniging te organiseren evenementen.
    • Het vermelden van de bedrijfsgegevens op het sponsorbord aan het begin van het sportpark.
    PLATINASPONSOR (€ 3.850,-)

Hiervoor verplicht de vereniging zicht tot het volgende:

• Het plaatsen van een 9 meter reclamebord langs ons hoofdveld (het ontwerp en de productie van het bord is voor rekening van de sponsor).
    • Melding via wedstrijdomroep thuiswedstrijden 1e elftal.
    • Het verstrekken van een sponsorpas (6 personen) voor toegang tot ons sponsorhome om de thuiswedstrijden van het 1e elftal te bezoeken, inclusief warm of koud buffet.
    • Toegang tot de tribune op vertoon van sponsorpas (6 personen).
    • Mogelijkheid extra gasten uit te nodigen (in overleg).
    • Het bijwonen met 6 personen + aanhang van diverse door de vereniging te organiseren evenementen.
    GOUDSPONSOR (€ 2.850,-)

Hiervoor verplicht de vereniging zicht tot het volgende:

• Het plaatsen van een 6 meter reclamebord langs ons hoofdveld (het ontwerp en de productie van het bord is voor rekening van de sponsor).
    • Melding via wedstrijdomroep thuiswedstrijden 1e elftal.
    • Het verstrekken van een sponsorpas (4 personen) voor toegang tot ons sponsorhome om de thuiswedstrijden van het 1e elftal te bezoeken, inclusief warm of koud buffet.
    • Toegang tot de tribune op vertoon van sponsorpas (4 personen).
    • Mogelijkheid extra gasten uit te nodigen (in overleg).
    • Het bijwonen met 4 personen + aanhang van diverse door de vereniging te organiseren evenementen.
    ZILVERSPONSOR (€ 1.500,-)

Hiervoor verplicht de vereniging zicht tot het volgende:

• Het plaatsen van een 3 meter reclamebord langs ons hoofdveld. (Het ontwerp en produceren van het bord is voor rekening van de sponsor)
    • Het vermelden van de naam van uw bedrijf en een link naar de eigen bedrijfssite van de sponsor op de sponsorpagina van de website van de vereniging (www.vveemdijk.nl).
    • Melding via wedstrijdomroep thuiswedstrijden 1e elftal.
    • Het verstrekken van een sponsorpas (2 personen) voor toegang tot ons sponsorhome om de thuiswedstrijden van het 1e elftal te bezoeken, inclusief warm of koud buffet.
    • Toegang tot de tribune op vertoon van sponsorpas (2 personen)
    • Mogelijkheid extra gasten uit te nodigen (in overleg).
    • Het vermelden van de naam van uw bedrijf op tv in de kantine en sponsorhome.
    • Het bijwonen met 2 personen + aanhang van diverse door de vereniging te organiseren evenementen.
    BRONSSPONSOR (€ 850,-)

Hiervoor verplicht de vereniging zicht tot het volgende:

• Het verstrekken van een sponsorpas (1 persoon) voor toegang tot ons sponsorhome om de thuiswedstrijden van het 1e elftal te bezoeken, inclusief warm of koud buffet.
    • Toegang tot de tribune op vertoon van sponsorpas (1 persoon)
    • Mogelijkheid extra gasten uit te nodigen (in overleg).
    • Het bijwonen met 1 persoon + aanhang van diverse door de vereniging te organiseren evenementen.
    VERMELDING OP HET LED/SCOREBORD

U kunt uw naam/logo of advertentie plaatsen op het LED/Scorebord welke iedere zaterdag getoond zal worden. De kosten bedragen € 250,- per seizoen.

SPONSORING WEDSTRIJDBAL

Er kan een wedstrijdbal worden geschonken.
    De coördinatie berust bij Arjan Vedder. Voor een bal wordt € 100,- in rekening gebracht.

BORDSPONSORING

Huur per seizoen € 100,- per meter met een minimum afname van drie meter. Eenmalige kosten aankoop bord zijn +/- € 50-60 per meter. Het bord is dus eigendom van de sponsor.