• Rabobank Bunschoten-Spakenburg

De sponsor van deze maand is de Rabobank in Bunschoten-Spakenburg. Deze bank is onderdeel van Rabobank Randmeren. Rabobank Randmeren heeft kantoren in Bunschoten-Spakenburg, Harderwijk, Putten, Ermelo en Nijkerk. Rabobank Bunschoten-Spakenburg heeft een eigen ledenraad, bestaande uit 7 ledenraadsleden en 1 lid van de raad van commissarissen. De ledenraad vertegenwoordigt de leden van de bank. De raad praat regelmatig samen met de directie over de juiste koers van de bank en vormt een belangrijke schakel tussen de klant en de bank.

Diensten van de Rabobank

Particulier
    Met al je vragen over betalen, wonen, lenen, sparen, beleggen en pensioen kunnen wij je helpen. Hierbij kan je denken aan het verhogen van je hypotheek voor het verduurzamen van je woning tot advies over je verzekeringen. Iedere woensdag is er van 13:00 tot 17:00 uur inloopmiddag hypotheken op ons kantoor in Bunschoten-Spakenburg. Een afspraak maken is niet nodig. Wil je liever een afspraak maken of meer informatie? Bel ons gerust via 033 467 55 00.

Zakelijk
    Ben je startende ondernemer en wil je weten waar je allemaal aan moet denken bij het starten van een eigen onderneming? Kom gerust langs tijdens de inloopochtend op vrijdag van 9:00 tot 12:00 uur. Ondernemers helpen wij graag groeien. In april starten we weer een nieuwe miniMaster Ondernemers. Tijdens acht masterclasses kan je als ondernemer kennis op doen over onder andere Marketing Management en Financieel Management. Meer informatie? Neem contact op met Christiaan Couperus, directeur Rabobank Bunschoten-Spakenburg via (06) 10 37 17 53.

Lokale sponsoring

Rabo ClubSupport
    De Rabobank draagt het lokale verenigingsleven een warm hart toe. Zij versterken de lokale samenleving en zijn van belang voor de leefbaarheid in onze regio. Met de Rabo ClubSupport investeren we in lokale clubs en verenigingen. Ook dit jaar investeren we weer € 70.000. Dit bedrag wordt verdeeld onder deelnemende verenigingen en stichtingen. In mei ontvangen alle verenigingen en stichtingen die voldoen aan de voorwaarden een uitnodiging om zich in te schrijven.

Stimuleringsfonds
    Met het stimuleringsfonds steunen wij lokale projecten en activiteiten die onze regio versterken. Wij richten ons in 2020 hoofdzakelijk op projecten die aansluiten op één van de drie maatschappelijke thema’s:

• Ondernemers laten groeien
    • Energiezuinig en Duurzaam wonen
    • Vitale woon- en leefomgeving

Meer informatie over Club Support en het Stimuleringsfonds lees je op onze website. www.rabobank.nl/lokale-bank/randmeren/sponsoring/