• Wij ontvingen het droevige bericht dat, op 51-jarige leeftijd, Anton de Graaf is overleden.

Anton heeft zich jarenlang fantastisch ingezet voor onze club. Hij heeft ruim 10 jaar in het eerste elftal gespeeld en door diverse promoties het eerste elftal vanuit de laagste klassen omhooggewerkt.

Na zijn sportieve carrière heeft hij de club op technisch vlak gesteund. Ruim 15 jaar heeft hij in de technische commissie gezeten  en ook heeft hij 2 periodes als bestuurslid technische zaken gefungeerd.

Het overlijden van Anton is een groot verlies voor zijn familie, vrienden en voor de Voetbal Vereniging Eemdijk. Met het overlijden van Anton verliezen wij een echte clubman. Wij zullen hem missen.

Dinsdagavond zullen de spelers van Eemdijk tijdens de bekerwedstrijd tegen OFC een rouwband dragen en zal er voor de wedstrijd een minuut stilte in acht genomen worden.

Bestuur VV Eemdijk