• Onze laatste wedstrijd van het seizoen is gespeeld, wat ook het begin was van de voorbereiding naar het nieuwe seizoen.
    Met een aantal nieuwe gezichten die al een aantal trainingen met de groep hadden meegetraind gingen we richting Zunderdorp.

Mijn gedachten om een oefenwedstrijd te spelen bij HBOK was duidelijk: Van een boer op klompen gekleed in oude lompen kun je dikwijls meer leren dan van alle hoge heren

Leuk, een wedstrijd spelen op een locatie waar je in competitie verband niet zou komen
    We moesten een heel stuk binnendoor tussen de weilanden en kwamen aan bij een toch wel afgelegen voetbalclub.
    Het complex straalde veel eenvoud uit, wat ook past bij de naam van de club, wat zeker zijn charme heeft.
    Aan goed ontvangst geen gebrek, voor dat ik het terrein goed en wel op liep werden de jongens al vriendelijk ontvangen en richting de kleedkamer verwezen.
    Op het vrij recent aangelegde kunstgrasveld speelde we na een gezamenlijke foto en de overhandiging van onze Diekse 40 jarige jubileumsjaal onze wedstrijd.

Beide ploegen wisten verrassend snel zich positioneel goed aan te passen aan de overgang naar groot veld.
    Eemdijk was de gehele eerste helft de bovenliggende partij, waar het via Musab en Zein op een terechte 0-2 voorsprong kwam.
    Net voor rust kwam HBOK terug en scoorde de aansluitingstreffer.

De 2e helft was HBOK de beter ploeg en kwam op gelijke hoogte door een onhoudbare bal in de verre hoek.
    4 minuten voor tijd kwam HBOK op 3-2 voorsprong.
    Net voor het eind van de wedstrijd wist Musab de toch wel verdiende gelijkmaker binnen te schieten.
    Een leerzaam duel tegen een voetbaltechnisch goede tegenstander.
    Complimenten voor beide ploegen over het vertoonde voetbalspel.

Iedereen een hele fijne vakantie gewenst en we kijken uit naar het nieuwe seizoen.