• Jan de Graaf gaat jaar langer door bij Eemdijk

15 jul 2019 Redactie
  • Jan de Graaf heeft besloten er toch nog een jaar aan vast te plakken. Daarmee gaat De Graaf voor zijn tiende seizoen in de hoofdmacht van Eemdijk.

'Onze Jan' gaf eind november 2018 aan te stoppen bij de club vanwege een hardnekkige enkelblessure. Na een operatie en een succesvolle revalidatie maakte de spits in de slotfase van het debuutseizoen in de derde divisie nog zijn opwachting. Ook in de nacompetitiewedstrijden tegen Sparta Nijkerk liet De Graaf zich zien.

Doordat Jan zich nog zo fit voelde, ging hij na de degradatie naar de hoofdklasse twijfelen aan zijn beslissing om te stoppen. Zelfs een afscheidswedstrijd hield hem niet bij zijn standpunt. De Graaf gaf in zijn speech aan dat hij er toch nog een jaar aan vastplakt bij Eemdijk. De 32-jarige aanvaller maakt zodoende ook komend seizoen deel uit van de selectie van Eemdijk.

Succes in de hoofdklasse Jan en mooi dat je behouden blijft voor onze mooie club!