• AFGELAST - Hercules – Eemdijk (dinsdag 4 augustus)

2 aug 2020 John van Dam
  • UPDATE - De wedstrijd Hercules - Eemdijk gaat vanavond niet door. Een speler van Eemdijk is ziek geworden en wordt vandaag getest. om ieder risico uit te sluiten is besloten de wedstrijd van vanavond niet te spelen.

Dinsdag 4 augustus speelt Eemdijk in Utrecht een oefenwedstrijd tegen USV Hercules. De wedstrijd op Sportpark Voordorp begint om 20.00 uur.

Mensen die deze wedstrijd willen bezoeken dienen zich vooraf aan te melden bij Hercules. Op de website van Hercules staat het volgende bericht:

Dinsdag a.s. Hercules - Eemdijk, meld je nu aan voor toegangskaarten

Komende dinsdag staat de oefenwedstrijd Hercules - Eemdijk op het programma. Vanwege de Corona maatregelen hanteren we een maximum van 250 toeschouwers voor deze wedstrijd. Dit betekent dat je jezelf moet aanmelden voor deze wedstrijd, je krijgt vervolgens een toegangsbewijs via de mail terug. Dit geldt voor zowel leden, supporters van Eemdijk, neutrale bezoekers en aanwezige pers.

De procedure is als volgt.

Meld je per mail aan op het email-adres tickets.usvhercules@gmail.com

Vervolgens geef je in de mail onderstaande aan:

Voornaam:
    Achternaam:
    Aantal personen:
    Corona klachten:

Na invullen en aanmelden ontvang je per mail je toegangsbewijs.

Om er dinsdag een geslaagde voetbalavond van te maken vragen we je onderstaande regels in acht te nemen

- Maximaal aantal toeschouwers 250, alleen toegang via verstrekt toegangsbewijs
    - Maximaal 100 personen in het paviljoen, volg hiervoor de instructies van het personeel
    - Heb je lichte Corona klachten blijf dan thuis, gezondheid gaat voor