• Zaterdag vindt het seniorentoernooi plaats bij Eemdijk. Het is de bedoeling dat het weer een zeer sportief en ook gezellig toernooi wordt. In verband met Corona zijn er echter wel wat regels waar iedereen zich aan dient te houden.

De vereniging heeft al een officiële waarschuwing gehad van de BOA’s en zal bij een volgende overtreding een forse boete krijgen. Laat het niet zover komen.

Het protocol voor het seniorentoernooi is als volgt:

• Iedereen houdt 1,5 meter afstand van elkaar !
    • Op het terras staan tafels en stoelen klaar. Ieder team krijgt zijn eigen tafel toegewezen. Maak voor en na de wedstrijden alleen gebruik van je eigen team tafel.
    • Tafels en stoelen mogen absoluut niet worden verplaatst. Stoelen moeten 1,5 meter van elkaar staan.
    • Er mogen per team slechts 2 personen bestellen in de kantine. Verzamel bestellingen van je teamgenoten en laat de besteller dan alles in 1x halen
    • Maak gebruik van de toiletten in de kleedkamers. Als iedereen de toiletten in de kantine gaat gebruiken wordt het daar te druk.
    • Eigen muziekinstallaties op het terras zijn niet toegestaan.
    • Instructies van de aanwezige stewards, de toernooileiding en bestuursleden dienen ten alle tijden worden opgevolgd.
    • Alle deelnemers worden vooraf per app geïnformeerd over de geldende regels
    • Alle leiders melden zich vooraf bij de toernooileiding en worden nogmaals geïnformeerd over het protokol
    • Alle teams worden verzocht geen extra toeschouwers mee te nemen. Er mogen max. 250 personen op het terrein

Alleen als iedereen zich keurig aan bovenstaand protocol houdt kan het seniorentoernooi succesvol verlopen. Spreek elkaar erop aan als er te weinig afstand wordt gehouden.