• Einde seizoen: overschrijven, aanmelden en stoppen

25 mei 2021 John van Dam
  • Het seizoen 2020/2021 zit er bijna op. Helaas is het niet het seizoen geworden waar we vooraf op gehoopt hadden. Hopelijk wordt het seizoen 2021-2022 weer een normaal seizoen dat volledig uitgespeeld gaat worden. Net als ieder jaar zullen er weer spelers zijn die volgend seizoen bij Eemdijk willen komen voetballen, of juist naar een andere vereniging willen gaan, of helemaal stoppen met voetballen.

Wat moet je in dat geval doen ?

Als je je wilt laten overschrijven naar Eemdijk.
    Vraag bij je oude vereniging je KNVB relatie nummer op en meld je vervolgens via de website van Eemdijk aan met dit relatie nummer.
    Indien je aan al je financiële verplichtingen hebt voldaan bij je oude club wordt de overschrijving verder automatisch verwerkt.

Als je je wilt overschrijven van Eemdijk naar een andere vereniging.
    Stuur een email naar info@vveemdijk.nl om je KNVB relatienummer op te vragen. Met dit nummer meld je je aan bij je nieuwe club
    Indien je aan al je financiële verplichtingen hebt voldaan bij Eemdijk wordt de overschrijving verder automatisch verwerkt.

Als je wilt stoppen met voetballen.
    Stuur een email naar info@vveemdijk.nl met de melding dat je je lidmaatschap wilt beëindigen. Je ontvang een bevestiging van je opzegging. Pas dan is het definitief.
    Dit is de enige manier om je lidmaatschap te beëindigen. Een opzegging bij je leider of trainer is niet geldig en verplicht je tot het betalen van contributie voor het nieuwe seizoen.

Overschrijven en opzeggen kan tot en met 15 juni

Mocht je nog vragen hebben over overschrijven etc. stuur dan een mail naar info@vveemdijk.nl