• Zaterdag 1 november een thuiswedstrijd voor ons jongste team de F2.
    Ze speelde deze morgen om 10 uur een wedstrijd tegen VVZA F5. Het was een spannende wedstrijd, aangezien er ook een aantal spelers er niet bij aanwezig konden zijn vanwege het afzwemmen van hun zwemdiploma. Maar dat mocht de pret niet drukken en werd er lekker gevoetbald op de Vinken.

Eemdijk F2 kwam al snel op een 1-0 voorsprong en dat is natuurlijk fantastisch, want ze hebben nog niet veel gescoord. Even later ging de 2-0 er ook nog in en was het feest voor de jongens. Wat waren ze in de winningmood.

Na de rust was het wel weer even goed spannend, en had VVZA ook een paar goede kansen, alleen werd de kansen niet afgemaakt, terwijl dat bij de F2 wel gebeurde. Want ook de 3-0 en even later de 4-0 viel lekker.
    Vlak voor het eindsignaal was er nog een mooie en geweldige actie van Eemdijk en scoorde Sander de 5-0, en dat is tevens de eindstand.
    De jongens van de F2 waren super blij, want ze hadden eindelijk een keer gewonnen. En dat geeft toch een beetje spirit, nadat je de laaste wedstrijden allemaal met grote cijfers verloor.

Proficiat Jongens.