• Bericht voor alle leden en ouders

12 mei 2020 Redactie
  • Voor alle leden van voetbalvereniging Eemdijk, hun ouders en/of verzorgers volgt een mededeling van het bestuur met betrekking tot betreding van sportpark De Vinken op trainingsavonden. Dit is sinds de verruimde maatregelen weer mogelijk.

Wij roepen jullie op om de stelregels op te volgen om alles zo gestroomlijnd mogelijk te laten verlopen. Er is een eerste indeling gemaakt zodat elk team weet waar het aan toe is wat de beschikbaarheid van de velden en de trainingsavonden betreft.

Heb je vragen, opmerkingen of wil je een avond vastleggen? Meld je dan bij het bestuur.

• REGELS OM SPORTPARK DE VINKEN TE BETREDEN:

1. Naast de jeugd mogen vanaf 11 mei ook alle senioren weer trainen.

2. Vooralsnog is de toegang tot het complex nog verboden voor toeschouwers en ouders/verzorgers. Hierop wordt gecontroleerd door onze stewards en vertegenwoordigers van de opleidingscommissie en het bestuur.

3. De kleedkamers en de kantine blijven vooralsnog gesloten.

4. Uiteraard gelden voor personen boven de 12 jaar de 1,5 meter-regel en alle hygiënemaatregelen. DUS GEEN PARTIJSPELEN EN/OF WEDSTRIJDEN.

5.  Kom maximaal 10 minuten van te voren naar het sportpark en zorg dat je al omgekleed bent als je aankomt. Je schoenen wisselen op het sportpark mag wel. Zoek hiervoor even een geschikt plekje.

6. Na de training ga je direct naar huis, blijf niet hangen en regel niet je eigen derde helft. Dat is vooralsnog verboden!

7. Om zoveel mogelijk tegemoetkomend verkeer uit te sluiten, raden wij jullie aan om bij binnenkomst om de kantine te lopen naar het veld en bij het weggaan gewoon de gangbare route te nemen. Hiermee voorkomen we eventueel botsend verkeer.

• Verder luidt het devies; gebruik je gezond verstand. Dank voor jullie medewerking en veel plezier!!!

Sportieve groet,