• Aan het einde van het seizoen wanneer de prijzen worden verdeeld. Word er vaak ook al snel naar het volgende seizoen gekeken. Spelers komen en gaan. Zo kan Eemdijk melden dat een vijftal spelers volgend seizoen in een ander shirt spelen.

• Dominique Berendse verlaat de club na 2 jaar. En keept komend seizoen in de 2e klasse bij VV Lunteren.

• Jamal Lachkar vorig seizoen overgekomen van De Beursbengels, speelt volgend seizoen bij de Utrechtse zondag 1e klasser Nieuw Utrecht, dat net als Eemdijk nacompetitie speelt voor promotie naar de Hoofdklasse.

• Thim de Graaf stopt met voetballen op niveau. De blonde Spakenburger gaat voetballen met zijn maten in een vriendenteam bij IJsselmeervogels.

• Roger Grootfaam gaat Eemdijk ook verlaten. Grootfaam vertrekt naar FC Aalsmeer waar hij gaat voetballen met zijn vriend Mitchell van Friderici.

• Marvin Snijders gaat Eemdijk ook na 1 seizoen verlaten. Waar hij komend seizoen speelt is nog niet bekend.

• Eemdijk wil dit vijftal bedanken voor hun bijdrage van dit nu al historische seizoen. En succes wensen bij de nieuwe clubs.